Zasady reklamacji

Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące zakupionego produktu należy przesłać na maila: sklep@bombon.pl.

Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni licząc od dnia zgłoszenia. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta , przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją.

Odzież możesz odesłać bezpłatnie za pośrednictwem https://szybkiezwroty.pl/bombon.

Zasady zwrotu

Umożliwiamy swoim klientom dokonanie zwrotu towaru za pośrednictwem serwisu InPost Szybkie Zwroty, dzięki czemu nie trzeba drukować etykiety i paczkę można nadać w każdym Paczkomacie w Polsce. Wystarczy, że skorzystasz z linku https://szybkiezwroty.pl/bombon lub wejdziesz na stronę https://szybkiezwroty.pl, wybierzesz bombon.pl jako swój sklep internetowy i w formularzu podasz wszystkie niezbędne dane.

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz SMS z kodem na wskazany przez Ciebie nr telefonu/adres e-mail. Wystarczy, że na kartonie, w którym zwracasz zamówienie napiszesz swój kod i zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci także jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost. Pamiętaj aby odesłać odzież w idealnym stanie ( nie używana, nie prana z oryginalnie przymocowanymi metkami wewnętrznymi i zewnętrznymi, bez napraw i z potwierdzeniem zakupu.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Wersja .doc Wersja .pdf